کاربرد اسکنر سه بعدی

کاربرد اسکنر سه بعدی

به دنیای سه بعدی معنای دیگری دهید!

محصولات و کالاهای خود را با استفاده از بهترین روش ممکن اسکن سه بعدی وارد دنیای دیجیتال نمایید.
سریع ، ساده ، قابل استفاده در همه جا و کابردی ، اسکنر سه بعدی به شما قابلیت اسکن سه بعدی رنگی از نوع شیئ را چه در خانه ، محل کار ، مدرسه و … به شما میدهد.

از انواع مدل های خود اسکن سه بعدی تهیه نمایید!

اسکنر سه بعدی  این قابلیت را برای شما به ارمغان می آورد تا محصول تولیدی خود را در انواع نرم افزار های سه بعدی مورد بررسی قرار داده تا با دیگر طرح های شما همخوانی پیدا نماید.

 

از محصولات و تولیدات خود آرشیو سه بعدی داشته باشید!

با استفاده از اسکنر سه بعدی SENSE از روند محصولات و تولیدات خود آرشیوی سه بعدی رنگی تهیه کنید و از آن در کاتالوگ برای فروشگاهای آنلاین ، همایش ها ، گزارشات یا حتی بازی های کامپیوتری استفاده نمایید.

اکسن های خود را می توانید به راحتی با همکاران ، مشتریان خود با استفاده از نرم افزار Sense  در SketchFab   و Facebook  به اشتراک بگذارید تا آنها مستقیما در جریان روند و پیشرفت کار قرار گیرند.

 

از خط تولید محصول خود اسکن سه بعدی تهیه کنید!

استفاده از اسکنر سه بعدی SENSE به شما این امکان را میدهد تا از همه بخش های تولید اسکن سه بعدی تهیه نموده و از این اسکن ها مراحل ساخت ، ماشین کاری ، ساخت نحوه متصل کردن قطعات ، بازبینی محصول و افزایش کیفیت استفاده نموده و محصولی با کیفیت را به بازار عرضه نمایید.

در خانه اسکن نمایید!

با اضافه کردن اسکن سه بعدی به کارهای خانگی خود حال و هوایی تازه دهید. از انواع قطعات بزرگ اسکن تهیه کرده آنها را کوچک کنید و برای  مدل های ماشین ، هواپیما با استفاده از پرینتر سه بعدی آنها را چاپ نمایید. از لحظات خاطره انگیز خود و خانواده اسکن سه بعدی تهیه نمایید و سپس آنها را با استفاده از پرینتر سه بعدی به صورت رنگی چاپ کنید.

در هرجا و مکان میتوانید اسکن کنید.

اسکنر سه بعدی SENSE سبک و قابل حمل بوده و به راحتی در کیف لپتاپ شما جای می گیرد و به راحتی این امکان را به شما می دهد تا در جایی که هستید از هر مدلی که می بینید یک اسکن سه بعدی تهیه ، آنرا به محل کار انتقال داده و از آن در طرح های مدلینگ خود استفاده نمایید.